torsdag den 26. november 2009

UPS, kom til at male på væggen !!!

Jeg kom til at male på væggen i entréen, i indhakket hvor gæster kan hænge deres overtøj :o) Nu kan ingen være i tvivl om hvem der bor i Glaphuset ;o)
Det er en billig måde, at lave sine egne "wallstickers" på. Jeg har fundet skrifttyperne i word, printet dem ud på en transperent, og så igang med en overhead projekter, der kan kaste det op på væggen. Dog skal man væbne sig med tålmodighed og en rolig hånd, for det har fået maling x 3. Jeg har brugt malingresterne fra farmors køkkenstole. Det kan godt være det er noget bøvl hvis man vil have de hjemmelavede wallstickers fjernet, da det vil kræve en ny gang maling på væggen, men ingen små fingre kan pille mine "wallstickers" af ;o)
Jeg har allerede gang i det næste "UPS, kom til at male på væggen" projekt i køkkenet, hvor en mindre zoologisk have er flyttet ind ;o) Mens der males på livet løs, dukker der flere projekter op. Asta skal da også have nogle fine motiver på sit værelse :o)



3 kommentarer:

  1. Hvor er det bare fedt!! Skide smart, Lunde. Og så er der jo også plads til flere navne, hvis det skulle være ;-)

    SvarSlet
  2. Hej Trine.
    Taxa for din hilsen :o))
    Tjaa, en idé ud af den blå luft, men den er da lykkedes ok :o)) Flere navne, hi hi, det sage min mor også da hun så det :o))

    SvarSlet
  3. Det er da det fedeste " Ups" ! :-)

    SvarSlet

Det er altid dejligt at få en kommentar med på vejen :o)