søndag den 8. november 2009

Bøøøh

Jeg har været ved at rydde op i alt mit pik pak jeg har samlet sammen gennem tiden. Alt fra legetøj fra barn, skolebøger, alverdens afskyelige pynteting og en masse ting jeg har kreeret gennem tiden, ikke alt sammen faldet lige heldigt ud.
Havde helt glemt bøøøøh-manden her. Har er lavet ham i ler og derefter rakubrændt hans fjæs. Kan huske, jeg synes, han var en anelse mislykket, da han kom frem af savsmuldet. Der skulle åbenbart 10 år i en kasse til, for at få mig til at glemme ham, for efterfølgende at forelske mig lidt hemmeligt i ham og hænge ham op :o) Så nu deler jeg ham lige med jer :o)

2 kommentarer:

  1. Han er da fin. Mange af de ting vi stuver væk og ikke rigtig regner for noget særligt, kan vise sig at forvandle sig til de rene skatte, når bare de bliver lagret længe nok:-)

    SvarSlet

Det er altid dejligt at få en kommentar med på vejen :o)