søndag den 29. november 2009

Så nåede jeg det alligevel !!!

Joh adventen kom da også til Glaphuset. Det der grønne fingre agtige noget har aldrig rigtig været mig. Skulle en juledekoration snige sig ind, er det fordi andre har været så søde at forbarme sig over os ;o)
I år har jeg "fået hjælp" af fine sølvdismer til at sætte lysene i. At jeg så måtte overgive mig til fyrfadslys, fordi jeg ikke kunne finde "tynde" bloklys der passede, var så et mindre kiks. Trods det blev jeg noget overrasket over hvor godt det egentlig lykkedes mig at bikse en krans sammen. Så den deler jeg lige på min blog.
Glædelig 1. søndag i advent i blogland.




2 kommentarer:

  1. Tak og i lige måde :-)
    Ps- en rigtig fin adventskrans.

    SvarSlet
  2. Hvor fint Lunde!!
    Ge-ge-glædelig jul - som Stampe ville sige det!

    SvarSlet

Det er altid dejligt at få en kommentar med på vejen :o)