torsdag den 5. november 2009

Den gamle ramme

Jeg fandt denne fine gamle guldramme i den lokale genbrugsforretning, da indeholdt den noget broderi halløj. Jeg vidste ikke lige, hvad den skulle bruges til, men det kom jo nok.
Så blev vi gift, og i invitationerne skrev vi dette digt. Det er så smukt, og beskriver lige præcis hvad vi følte, da vi stod der i kirken i vores stiveste dres og gav hinanden vores ja.
Jeg fandt en fin teksttype i word, skrev digtet og printede det ud. Ved hjælp af kalker papir skrev jeg det over på et stort ark karton og vupti i rammen med digtet. Nu hænger det over den gamle skænk og ser på det hver dag.


"Når jeg skænker dig min kærlighed, skænker jeg dig mit liv,
mit hjerte, min vågne øjeblikke og alle mine drømme"
David Baird.

3 kommentarer:

  1. Hvor er det smukt ! Og godt i har sat det i glas og ramme og kan
    se på det hele tiden :-)

    SvarSlet
  2. Romantisk!! Dig og Keld skal nok få et langt og lykkeligt liv sammen!!

    SvarSlet

Det er altid dejligt at få en kommentar med på vejen :o)