fredag den 19. august 2011

P-puder vol 4

En pude mere er blevet færdig. Den er lavet af rude-rester fra P-pude vol 3. Tjaa,masser af farver. Fortryder dog at jeg ikke har syet stjernen på en ensfarvet baggrund fremfor den gule mønstrede her.


Helt tilfældigt er blokkene ikke syet sammen, men som sagt er den kreeret af rester.


Jeg har igen quiltet forsiden af puden, med en enkelt lag pladevat. Jeg synes den holde faconen noget bedre, da quiltningen virker som en afstiver. Mere er der vidst ikke at skrive om den pude ;oP

10 kommentarer:

  1. Der er INTET at fortryde ved denne pude. Også denne er helt fantastisk!!! Seje seje Lunde!!

    SvarSlet
  2. WOW den er flot Anette!! Du er da super produktiv. Det er nogle super flotte puder du får fra hånden! Det må være et stort arbejde. Hvis jeg var lige så god til det som du er, ville jeg straks kaste mig ud i en harlequin-patchwork-weekendtaske, meeeeen min tålmodighed duer ikke til så langvarige projekter;)
    GOD WEEKEND. Knus

    SvarSlet
  3. den er meget smuk! :) jeg kan virkelig godt lide baggrunden :)

    SvarSlet
  4. Endnu en flot og farverig pude - virkelig fin:-)

    SvarSlet
  5. For sevan da Lunde. Du er for sej!!!! Den er jo helt fantastisk!!!!! :-) Er det på maskine eller i hånden?

    SvarSlet
  6. Jo der er mere at sige: den er fantastisk flot!!!

    SvarSlet
  7. Trine: Taaak søde T. Det hjalp lidt på den gule baggrund at synes den er sej ;oP din morgenloppe haj ;o)

    Helle: Tak :o)

    Rikke: Tak kære Rikke. Puderne har også været KÆMPE tålmodighedsprojekter, men er jeg er heldigvis stædig nok til at få dem færdige. (Hvor lang tid det har taget siger jeg ikke) :o) Der går også lang tid inden jeg gir mig i kast med det igen :o) Og så vil jeg da lige sige at en ferie hjælper ganske godt på produktiviteten, der blev gjort projekter færdige :o)

    Mor Lotte: Tak :o)

    Tante Gul: Er glad for at høre du synes om baggrunden, det hjælper lidt på min egen mening om puden :o)

    Irene: Tak :o)

    Lea: Taaaaak søde Lea :o) Næh nej, den er sandelig syet i hånd og quiltet på maskine :o)

    Rikke: Tusind tak Rikke :o)

    SvarSlet

Det er altid dejligt at få en kommentar med på vejen :o)