torsdag den 17. juni 2010

Udvidelse af frugt- og grønt afd.

Ja, så blev det lige tid til at udvide frugt- og grøntafdelingen i Glaphuset. Asta er forsat voldsom glad for mit oprindelige cykel-kurvs-hækle-gejl, det er da herligt :o)


Denne gang er det blevet til en appelsin, en kiwi og en "klump-agurk" (Det gik lidt hurtigt med udstopningen) Men sendte min mor en tanke, hun har altid lavede råsyltede agurker af krum-agurker, efter min mormors gamle gamle opskrift ;o) Der findes ikke bedre :o)

7 kommentarer:

  1. Hej
    Hvor er dinefrugt og grønt fine - jeg er nærmest afhængig af min hæklenål for tiden.
    God dag.
    MVH Jette

    SvarSlet
  2. Ummm det ser sundt ud :O)

    SvarSlet
  3. Hvor er du sej! De er da super fine. Jeg kan godt forstå at Asta er glad for at lege med dem...
    god weekend!

    SvarSlet
  4. Jeg er da kommet helt bagefter med at få set blogs igennem. Nu da markedet er overstået er der tid til det igen;0)
    Jeg er altså vild med dine hjemme dyrkede frugt-grønt.

    SvarSlet
  5. Hej Jette.
    Hi hi, kender godt hæklenåls afhængighed, den er ikke sådan at slippe af med igen :o)
    Anette

    Hej Fru Ekelund.
    Mums, særdeles sundt :o) Og skkulle de få godtens mundvand til at løbe, ja så er det snart klaret, for det kan da godt nok suge, sådan noget bomuldsgarn :o)
    Anette

    Hej Lea.
    Det griber om sig det grønsagshækling gør det :o) Du må da lave nogle til Sofie, she will love them :o) Håber I har haft en skøn weekend ???
    Lunde

    Hej Julie.
    Velkommen tilbage som blogsurfer ;o) Håber merkedet gik godt ??? Og du nåede hvad du gerne ville ???
    Anette.

    SvarSlet
  6. Hej Anette

    Din dejlige positive og søde blogger :o).
    Kunne du ikke overveje at offentliggøre opskrifterne på alle disse flotte sager? Jeg vil i hvert fald godt betale for et mønster :o).

    SvarSlet
  7. Ditte Christmas Møller25. april 2012 kl. 20.17

    Hejsa!
    Hold op hvor er det nogle skønne ting du har her på din blog. Suttesnoren er et hit og jeg er helt pjattet med dine frugt og grøntsager. Det var vel ikke muligt at få/købe opskrifterne?
    Tak for en fed blog!
    Mvh Ditte C. Møller, Sønderborg

    SvarSlet

Det er altid dejligt at få en kommentar med på vejen :o)