mandag den 9. november 2009

Sjaleri og min krop i 3D :o/

Jeg har altid haft noget af en svaghed for tørklæder og sjaler. Man kan ALDRIG få mange nok. Så når jeg er stødt på en fin opskrift, er jeg gået igang.
Det brune sjal her, er hæklet ud af brunt hørgarn sammen med en lille tynd guldtråd, den er desværre ikke nem at få øje på, her på billederne.
Ginen, sjalet hænger på, har jeg lavet engang på et weekendkursus i aftenskolen. Det er en "afstøbning" af min egen krop/torso. Tjaaa, man kan ski godt blive noget skræmt når man pludselig får sig selv at se i 3D og håndgribelig facon..... Pas på med det, jeg fik jo et mindre chok :o/



4 kommentarer:

  1. Min kære svigerinde. Jeg bøjer mig dybt i støvet for din kreativitet og lader mig fylde af en følelse af glæde over at kende så dejligt et menneske som dig. Tænk hvor har du meget energi - må lidt af den energi flyde herover til os på Ønskeøen :-)
    Knus fra os alle 5

    SvarSlet
  2. Sikke et lækkert sjal, hvor har du opskriften fra ? Det er da vildt sjovt med ginen - ja selvom jeg nok også selv ville få et chok ;)

    SvarSlet
  3. Sejt , du har lavet din egen gine !!
    Og sjalet er smukt- jeg holder meget af hør.

    SvarSlet
  4. Tak for jeres kommentarer.

    Kære Lone og familie.
    Uha tak for de flotte ord, jeg blir jo helt rød i toppen :o) Husk nu, at jeg har været ved at samle sammen af alle de ting jeg har lavet, så bare rolig, det er ikke noget der lige er blevet til vupti vupti. Det er over nogle år efterhånden :o) Har indset at det nok ikke blir til helt så meget de næste år, det sørger Asta for. Men det gør heller ikke spor, for hun er bare skøn at være sammen med :o)
    Men lade jer endelig smitte :o)
    Kærligst Anette.


    Hej Clemme.
    Opskriften har jeg fra et Ingelise Sy- og Strik blad, men hvad nummer kan jeg ski ikke komme på. Det er ca 1½ - 2 år siden jeg lavede det, så opskriften udkommet i bladet deromkring. Har det med at lade mig gribe nu og her :o)
    Det er fedt og ha´ ginen, men den er nu rarest for mig, at se på når der noget beklædning på den ;o)
    KH Anette.

    Hej Losarinas mor.
    Det var et rigtig stort arbejde at lave ginen. Jeg blev "pakket" ind i sådan noget brunt klisterbånd der klistre når man gør det vådt med vand. Tror nok de bruger det på posthuse og lign. til at pakke pakker ind i der skal på en hård langt fart.
    Jeg havde ikke lavet noget i hør før, og det var egentlig ok at arbejde med. Sjalet er ikke et vinter sjal, da det ikke er varmt, men pyt, sommersjaler bydes også hjertelig velkommen :o)
    KH Anette.

    SvarSlet

Det er altid dejligt at få en kommentar med på vejen :o)