mandag den 30. november 2009

Små piger har også lov at være heldige.

Jeg blir lige nødt til at dele det vildeste scoop med nogen :o))
Se lige alt det tøj !!! Og der er mere end det I ser her :o)
Masser af lækkert tøj til vores lille Asta. Drappa Dot, Karto, Doo good, Gaia & Ko, Exit, Bon`A´Parte´ mm. Bluser, nattøj, bodyer, kjoler til den nette sum af en flad 200 lap, ja for hele baduljen altså......
SÅDAN, så blir det ikke bedre. Sprit nyt, kollektionsprøver eller med små skjulte fejl som intet betyder i min og Asta´s verden ;o)
Hvordan jeg er kommet til det ??? I ved, en som kender en, som kender en :o) Jeg går ellers ikke meget op i mærketøj, og er mildest talt aaaaalt for nærrig til at bruge mine penge på det. Meeeeen, man skulle da være et skarn for at sige nej til sådan en bæreposefuld, uanset mærker eller ej :o)
Joh joh, små piger har også lov at være heldige.



4 kommentarer:

  1. Hvor er I heldige ! Tillykke :-)

    SvarSlet
  2. 'amen for susen da, sikke en skøn stak, hun blir' da den smarteste baby ever :)

    SvarSlet
  3. Føler os også en anelse godt kørende lige pludselig ;o)

    SvarSlet

Det er altid dejligt at få en kommentar med på vejen :o)