fredag den 2. marts 2012

Gæt et syet instrument ;o)

Kan du gætte et syet instrument ???


En bette Rock-Mama er født i Glapmosen :o) Godten gir den ultra gas på sin nye guitar til "Hjulene på bussen" og hvad der ellers er at finde i hendes Shufflebook ;o) Mønsteret er fra Stof og Stil og det samme er stofferne jeg har brugt.


Og så har jeg selvfølgelig syet en justerbar rem på bagsiden :o)


På strengene øverst på grebet har jeg syet lidt forskellige knapper på, mest for at der er lidt de små fingre kan røre ved når der spilles :o)


Og så har jeg syet knapper på som volumen knapper, så der kan skrues op og ned :o)

We gonna rock ya, så god weekend derude :o)

21 kommentarer:

  1. Den er da bare for sej.....

    SvarSlet
  2. Hvor er den bare for fed!!! Gad godt se billede af den når den spiller :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Tina og tak for mailen :o)
      Jeg kan godt sige den får total max gas når den spiller ;o)

      Slet
  3. Den er intet mindre end fantalastisk, din dygtige, dygtige Lunde!!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jamen Jamen søde Søhest, tusind tak du er sød :o)

      Slet
  4. Hvor er den bare blevet fed, Lunde!!! Og lækker lækker detalje med knapperne! Kan godt forstå asta gir den max gas!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Lea :o) Joh joh, færdig blev den, trods lidt troubles ;o)

      Slet
  5. Nej hvor er det bare den sejeste bas EVER!! Ja, det er med at få dem i gang når de er små og lærenemme:) Vi har brugt defekte guitarer fra guitar-hero spillene, men det her er da 1000 gange federe:) Jeg har fundet mit nye projekt - tak!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Taaak :o) Det er lidt sjovt du skriver bas, for det konstaterede jeg også da jeg ikke havde anorak snor til mere en 4 strenge ;o) Men vi kalder den guitar, med visheden om den nok mere er en bas :o) Jepp, igang med musikken fra de er små :o)

      Slet
  6. Hvor er den bare sej og må gøre lykke for kommende ejer.

    SvarSlet
  7. Hvor er den bare fin! Kan godt forstå hun giver den gas. :-)

    KH Tine

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Tine :o) Guitar-gas er vidst ikke helt forkert ordvalg på hendes præstation :o)
      Kh Anette.

      Slet
  8. Hej Anette..

    Du spiller nok på alle strengene.. va´

    Den er jo rigtig sød.. god idé med remmen på bagsiden..
    Nå ja og ikke mindst knapperne..

    Lone

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Lone.
      Jepp den får hvad alle remme og tøjler kan trække ;o)

      Kh Anette.

      Slet
  9. Den er simpelthen bare SÅ sej! Sådan en burde jo ethvert stjernefrø vokse op med...
    Hvad har du i øvrigt puttet i af fyld?
    God weekend.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Lisbeth, er glad for at høre at voksne også kan blive begejstret over den :o)
      Jeg har stoppet den ud med pladevat jeg har revet i stykker, lidt besværligt, men det er jo lige gyldigt når resultatet er fint ;o)

      Slet
  10. WOW, hvor er den flot! Jeg har selv haft samme idé, men ideen i mit hoved var ikke engang nær så flot som den her :-D Lækre detaljer du har fået på den!

    SvarSlet

Det er altid dejligt at få en kommentar med på vejen :o)