onsdag den 5. maj 2010

Top gejlet konecykel :o)

Jeg har fundet en ny blogger, og hvilken blog :o) Det er Stine. Hun inspirere min hækle-hjerne voldsomt, og jeg kan slet ikke få holdt igen :o) Hun hækler Street Art, og har I ikke været forbi hendes blog, så er den virkelig et besøg værd. Jeg synes hendes Street Art dille er SÅ sjov :o) "Hærværk" på den sjoveste måde, der kun kan give smil på læben :o)

Min nye konecykel blev forleden udstyret med et hæklet sadelbetræk. Efter at have besøgt Stines blog, var jeg da nødt til også at gejle mit cykelstyr :o) Her ser I resultatet :o)

Ikke længe efter at være startet på Cykelstyrs-outfittet, var min hjerne igang med at udtænke hvordan jeg skal pynte cykelkurven :o) Hæklede grønsager, det er da det der skal på :o) Indtil videre er det blevet til en gulerod og en radise. Jeg kunne godt bruge nogle grønsagsopskrifter, men hvor finder jeg dem henne ??? Er der nogle af jer kreative bloggere der kan hjælpe mig ??? Jeg er totalt hug :o) Det er typisk mig, grebet fra top til tå, og så kan det næsten kun gå for langsomt :o)

11 kommentarer:

  1. Jamen altså, hvor ser det dog godt ud. Det kan man da kun blive i godt humør af. Ville ønske at jeg var lidt bedre til at hækle. Det går simpelthen så langsomt, når jeg forsøger mig med det *s*. Glæder mig til at se din kurv ;)

    SvarSlet
  2. Nej, hvor er den fed, din cykel! Den må give anledning til blikke, når du kommer på den :o).
    Stof og Stil har opskrift på gulerod, radise og tomat :o).

    SvarSlet
  3. Det er nok bare lige den sejeste cykel jeg har set !!!
    KH Jytte

    SvarSlet
  4. Anette det er bare nogle seje ting du får tryllet frem!!! Glæder mig til at se cuklekurvs-pynten. Jeg forestiller mig der ikke går så længe;)

    SvarSlet
  5. Hold da op hvor er du sej! Det er da noget der kan få en forårsfølelse frem hos enhver. Det kunne være jeg skulle hækle lidt til min egen cykel, så kan det være man kommer lidt oftere afsted på cyklen. ;-)
    Hvis du finder nogle grønsagsopskrifter, så må du endelig dele ud! =)

    SvarSlet
  6. Hvor er den blevet flot pimpet, din cykel. Hvor er du go' ;o) Jeg håber på at vinde Stines Give Away, så jeg også kan geile min Batavus. Hvis nu jeg ikke vinder, så må jeg se, om jeg ikke blir' nødt til at gi' mig i kast med én selv. Hvordan sidder den egentlig fast på styret? Bliver den syet på?
    Kh. Lone

    SvarSlet
  7. Hej Charlotte.
    Jeg synes også jeg blir glad i låget over alle de fine klare farver, og så på min cykel :o) Er spændt på hvad cykelhandleren siger til den, når den skal til service eftersyn i næste uge :o) Øvelse gør mester, og det gælder også mht. hastigheden, så du må til at smugtræne lidt :o) Er også selv ret spændt på kurven :o)
    Anette

    Hej Mette.
    Hi hi, jeg synes også den er vildt griner min cykel efterhånden :o) Du kan tro den gir smil hvor den står parkeret. Og de andre cykler vifter misundeligt med pedalerne ;o)
    Tak for mønster tippet, du er en skat :o)
    Rigtig god børnebazar her i weekenden. I er jo nok draget afsted med en propfuld bil ??? Glæder mig til at høre hvordan det er gået.
    Anette

    Hej Jytte.
    Tak så myke :o)
    Anette

    Hej Lea.
    Hi hi, ja forårsfornemmelser, det er da lige hvad jeg skal kalde det. "Konecyklens fornemmelser for forår" :o)) Ja da, du skal lige hækle lidt gejl til din cykel. Det er såre simpelt.
    Jeg er ved at prøve mig frem mht. grønsagerne. Har ikke nogle egentlig opskrifter, så der er en del trevlen op igen. Men pt er en banan i hæklenålen :o)
    God weekend til jer tre.
    Lunde

    Hej Lone.
    Hi hi pimpet, ja det er da det den er :o) Og ved du hvad ??? Det er vildt sjovt :o) Jeg krydser fingre for at du vinder inde hos Stine. Ih hvor er hun bare hæklesej på en vildt fed måde :o) Jeg skal vidst have meldt fra hendes give away igen, nu hvor jeg selv har bikset en sammen. Jepp, jeg har siddet på hug og syet den fast, godt fast :o) Den skal jo ikke være sådan lige at smutte med for evt. misundelige cyklister ;o)
    God weekend
    Anette

    SvarSlet
  8. Hej Rikke.
    Ups, overså lige at svare på din kommentar, sorry !!! Jeg er blevet godt og grundigt grebet af at lave cykel gejl :o) Det er ret sjovt :o) Ja, nu må se hvor lige til det er med de grønsager, prøver mig lidt frem. Har heldigvis ingen deadline på cykelkurvsgejlet :o)
    God weekend til jer.
    Anette

    SvarSlet
  9. Hej Anette! Dejligt at "falde over" en anden hæklende blogger! Måske kan du finde idé'er til nogle grønsagsopskrifter ved at rode lidt i min liste med "LISTIGE LINKS..." Den er næsten helt nede i bunden af min blog. God jagt!
    -LisBethLys.

    SvarSlet
  10. Hej Lisbeth.
    Velkommen til :o) Uh skønt er det også for mig at få en blog hæklefælle mere :o)) Jeg er godt igang med grønsagerne, jeg har dog valgt at gå over i frihækling, og prøve mig frem :o) Spændende blog du har, glæder mig til at følge den :o)
    Forsat god weekend
    Anette

    SvarSlet
  11. Det ser bare SÅ fedt ud. KANON gode glade farver. Hvis jeg var var amerikaner, ville jeg have sagt:"I LOOOOVE it"!

    SvarSlet

Det er altid dejligt at få en kommentar med på vejen :o)