fredag den 27. november 2009

Noget af en tålmodighedsprøve!!!

I dag vågede vi os en tur ind til byen i håb om at få købt lidt julegaver. Med Asta i autostolen og en pakket Skoda dyt båt, drog vi afsted.
Tak skæbne en tur. Byens butikker var fuld af mennesker der havde fået samme idé, og selvfølgelig havde de da det :o)) Og på torvet kom en mindre hær af små poder i flyverdragt klar til at tænde julelys sammen med selveste julemanden. HOLD DA OP, det var næsten ikke til at sparke sig frem..... Det blir noget af en tålmodighedsprøve for fruen her at få købt årets julegaver. Synes ikke ligefrem forretningerne er særdeles barnevognsvenlige, det er ellers pokkers smart at have vogn med til godset :o)
Nej, jeg må hellere holde mig herhjemme med hækleriet, hvor der er faldet lidt flere savlesmækker af til den lille savlegris. Har som et forsøg hæklet en picotkant, det er ikke sidste gang. Og så måtte jeg lige brodere en lille blomst på den ellers lidt kedelige ensfarvede smæk.
Nu er der vidst dømt smæk-pause, og istedet er julehæklerierne fundet frem :o)


6 kommentarer:

  1. Du er virkelig flink til å hekle. Fine bilder: )

    SvarSlet
  2. Sikke fine smækker !
    ( Jeg hader de der mega indkøbsture med mange mennesker og tunge poser)

    SvarSlet
  3. De smækker er da lige til at blive glad i låget af. dejlige farver

    SvarSlet
  4. Hvor er de skønne :) Er mønsteret "bare" ud af hovedet ?

    SvarSlet
  5. Hej Velkommen til min kreative verden: Tak skal du há, jeg er gået hen og blevet hækle afhængig:o)

    Hej Losarinas mor: Tak fordi du kiggede forbi, dejligt at høre jeg har en blog-fælde der har det ligeså træls med gaveræset som mig ;o)

    Hej Manna: Dejligt at kunne blive glad af fine farver. Jeg er begyndt at kigge på Asta´s tøj når jeg hitter på farvesammensætning. Nej nej ingen stilforvirring til den lille dame :o))

    Hej Clemme: Tak tak. Jeg har hæklet og trevlet op, og hæklet og trevlet op og...... inden jeg havde mønsteret her. Så det er egen kreation :o)) Det er såmænd ikke så svært, find evt. en smæk opskrift og så ret den til så den passer til din hæklefasthed. Så er du rigtig godt igang tør jeg vædde på :o))

    SvarSlet
  6. de er godt nok også fine. dejlige farver.

    -sara

    SvarSlet

Det er altid dejligt at få en kommentar med på vejen :o)