onsdag den 17. august 2011

P-pude vol 3, et laaaangsommeligt og tidskrævende projekt.

Uha det har taget laaaang tid at lave puden her. Pyha, den har virkelig været på min to-do liste længe. Men ferien har heldigvis bidraget til at den er blevet færdig.


Der er gået ret mange rude formet stykker til. De har ikke været verdens nemmeste opgave at få til at passe, men det er lykkedes okay tilfredsstillende. En ægte Patchworker vil sagtens kunne finde en masse fejl, men jeg er okay tilfreds med resultatet, taget i betragtning af, at jeg er på "prøver mig frem" niveauet


Jeg har quiltet forsiden med pladevat, så holder den faconen bedre. Og så synes jeg da min missioin med flere farver i vores hjem begynder at tage til :o)

14 kommentarer:

  1. Slap lige af med din dygtighed, Lunde!!!! Kæft den er fed!!!

    SvarSlet
  2. åh den er vildt fin! :) jeg arbejder også med rudeforme disse dage, dog sætter jeg dem sammen til stjerner og 6kanter :)
    jeg savner nemlig at sy med 6kanter :)

    SvarSlet
  3. Okay den er fed!!!!! Er HELT vild med den. Både harlekinternene men også de fantastiske farver! Er vildt imponeret! :-) Sådan en vil jeg også have! ;-)

    SvarSlet
  4. Den er sørme blevet fin! Har bestemt været alt besværet værd:-) Den er skøn!

    SvarSlet
  5. Den er bare fin, oh ja det tager en evighed at sidde med, men din er godt nok blevet fin.

    Kh Sara

    SvarSlet
  6. Hold da fast, den er jo vildt flot. Sikke et pusle arbejde, men det hele værd. Super flot.

    SvarSlet
  7. Den er vildt smuk! Farverne er så flotte...
    Jeg kan godt forestille mig hvor stort et arbejde det har været.

    KH

    SvarSlet
  8. Trine: Hø hø, du har ikke nærkigget den ;o)

    Catrine: Tak :o)

    Tante Gul: Tak :o) Jeg har været ved at bande de ruder langt væk, men pludselig havde jeg også syet en stjerne af resterne. Den kommer i et indlæg en af de nærmeste dage :o) Jeg elsker også 6-kanterne :o) Synes de er lidt mere medgørlige end ruderne. Hvordan sætter du ruderne sammen til 6-kanter ???

    Lea: Taaak søde Lea. Den har den utenfløjteme også taget lang tid at bikse sammen. Pyha, tænker på dit tæppe, det er jo SÅ mange gange større end mit bette pudebetræk :o)

    Irene: Tak, det hjælper også på de mange timers nørkleri at se så mange rosende ord om den :o)

    Sonja: Tak, Jepp KÆMPE arbejde :o)

    Frk Fie: Tak :o)

    Sara: Tak Sara, det er jo dig der er ophavskvinden for hele mit pudeprojekt :o) Næsten gang er det vidst Dresden Platen jeg skal forsøge mig med, den mangler jeg endnu :o)

    Diy, se her hvordan: Tak, jeg elsker den også, en farvepalet uden lige er rykket ind i sofaen :o)

    Karina: Et stort arbejde, jeg nørkler ikke med ruder foreløbigt kan jeg vidst godt sige :oP

    SvarSlet
  9. Hej:O)
    Sikke en fin pudde!! kan se at du har sådan nogle fine mærker på dine ting du laver hvor der står galphuset på! vil høre hvor du får dem lavet om du har et godt link til det?? så jeg kunne få lavet nogle til mig:O)??

    SvarSlet
  10. Hejsa Kreative RainbowMe
    Jeg har fået mine mærker lavet her:

    http://www.scannex.dk/default.aspx

    et andet sted jeg ved nogle bruger er her:

    http://www.ikastetiket.dk/

    Håber det var en hjælp du kunne bruge :o) Tak for puderos forresten :o)

    Kh Anette

    SvarSlet
  11. Meget flot pude!
    Skønne farver :-)

    SvarSlet

Det er altid dejligt at få en kommentar med på vejen :o)