søndag den 1. januar 2012

Street Art til Morten Korch

For noget til siden så jeg inde hos Asli denne skønne DIY´er, en hæklet butterfly. Min Morten Korch så den tilfældigvis, og udbrød: "Arj, det kunne være sjovt, at have sådan en til min nye skjorte". Ja, så kunne jeg jo ikke andet end skynde mig at hækle en butterfly til husbonden min :o) Jeg skal love for den har fået mange sjove og misundelige blikke ;o) Og ja, den har været på flere gange, den har bestemt ikke været en engangsforestilling :o) Efterhånden så er folk omkring os nok vant til mine nørklerier, det kom vidst ikke rigtig bag på nogen, at Morten Korch var blevet street Art´et lidt ;o)

5 kommentarer:

  1. Hehe fedt! Tror aldrig jeg får lokket Kim i sådan en. ;-)

    SvarSlet
  2. Meget "street" ;-)

    Kh Rikke

    SvarSlet
  3. Lea: Jepp´sen ret cool. Men havde ikke i min vildeste fantasi troet den ville blive brugt SÅ meget :o) Det sjoveste er nok at flere af kammersjukkerne også gerne vil eje et eksemplar :o)

    Rikke: Tak, ja menneskelig "Street" skal der til :o)

    SvarSlet
  4. nøj, han var hot...

    Sådan.. det skulle også være så moderne..

    Tak for din søde hilsen... igen Godt nytår til dig, og jeg glæder mig også som en vanvittig til at følge dig i året som ligger for vores fødder.. Må året 2012 blive dit og familiens år.

    Lone

    SvarSlet
  5. Ej, hvor sejt! Det må blive mit næste projekt!

    SvarSlet

Det er altid dejligt at få en kommentar med på vejen :o)