lørdag den 30. juli 2011

Give Away af muresnor

Jeg er som bekendt gået lidt hækleamok i muresnor, blandt andet en badeværelsesmåtte og et par doilies. Så nu synes jeg, at det bør komme blogland tilgode med en give away. Jeg har ikke lavet en give away før, så jeg er ret så ydmyg omkring den :o) Jeg har ingen anelse om en muresnors doilie kan vække begejstring ???

Alle kan deltage, har du ikke en blog så husk, at skrive din mail adresse i kommentaren så jeg kan kontakte dig hvis du er den heldige. Det eneste du skal gøre er, at ligge en kommentar til indlægget her, så trækker jeg lod på godtens fødselsdag søndag d. 7. august 2011.

Forsat god weekend derude
Anette

Lige et råb om et hjælpende hint. Jeg er ved, at være godt træt af mine indlæg med billeder og tekst, begge dele hopper rundt, så mellemrum mellem linier og billeder praktisk taget lever sit eget lystige liv. Kan nogen mon hjælpe mig ???

19 kommentarer:

  1. Jeg vil gerne deltage for jeg er vild efter at mærke hvordan sådan et stykke "mur" føles når det hæklet. Det ser rigtig flot ud. Og så har jeg altså ledt efter noget, hm kun fundet noget syntes jeg dyrt i byggemarkeder

    SvarSlet
  2. Tag mig, for jeg har ikke en bademåtte... og badeværelset er i blåt og grønt.

    Glædelig lørdag.
    KIrsten

    SvarSlet
  3. det lyder spændende, gerne med:)

    SvarSlet
  4. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  5. Prøver lige igen... øhj muresnor - jeg vil gerne være med. Nyder at følge med i din blog. Kh Stine

    SvarSlet
  6. Jeg vil da helt vildt gerne være med. Fed farve, den version har jeg endnu ikke set.
    Maria

    SvarSlet
  7. hvor er den flot - jeg vil meget gerne deltage

    SvarSlet
  8. Jeg vil også meget gerne være med :D

    SvarSlet
  9. Kære Lunde :-)
    Et lille kuk her fra eksamensdybet :-( Heldigvis er jeg lige blevet færdig med en opgave, og så er der kun lige ca. 10 dages læsning også et helt halvt år til næste eksamen :-)
    Jeg vil meget gerne deltage i din allerførste og ikke mindst meget fine give away, og jeg linker også lige :-)
    Det lyder lidt tosset med med at billeder og tekst roder rundt. Jeg har desværre ikke nogen fornuftig forklaring, men når jeg (snart) jubi er eksamens-fri, så skal vi altså ses og så kan vi lige blog-nørde lidt ;-) KNUS og fingres crossed :-)

    SvarSlet
  10. Deltager! Uhh, hvor ville jeg gerne vinde den her :)

    SvarSlet
  11. Jeg vil meget gerne deltage! Super lækker farve! :-) Krydser fingre for at jeg bliver den heldige, vil meget gerne have en af dine hæklerier hjemme hos mig mig. ;-)

    SvarSlet
  12. Hej! Jeg vil også gerne deltage, hvis familie må deltage;)
    Knus Søster

    SvarSlet
  13. Genialt fundet på. Jeg vil rigtig gerne deltage. Jeg er helt sikker på mit held. Den 7. er nemlig min fødselsdag :o)

    Kh Randi ♥

    SvarSlet
  14. Hej
    Det er da bestemt en interessant giveaaway!! Nu er jeg jo nysgerrig, hvad er muresnor?
    Min mail er kirsti_mt@hotmail.dk

    SvarSlet
  15. Nice gift!
    lilangkrea@gmail.com
    http://lilangkrea.blogspot.com/

    SvarSlet
  16. Hej Anette,
    Jeg vil dælme også gerne være med og vinde en super fed farvebombe til mit lille farveglade hus :-)
    Tillykke med i morgen..
    Kram Christina

    SvarSlet

Det er altid dejligt at få en kommentar med på vejen :o)