tirsdag den 3. november 2009

Lænestol i sengen

Jeg fik pludselig ud af den blå luft en idé til en sengegavl, en knappolstret en af slagsen. (måske fordi jeg ikke lige synes budgettet skulle bruges på en ny seng) Idéen krævede dog at gemalen skulle overbevises, da jeg umuligt selv ville kunne lave den :o) Heldigvis synes han om min idé.
En spånplade med huller boret hvor knapperne skulle sidde, en billig skumadras ovenpå. Et stykke lagen lærred til at holde hele molevitten på plads, os så ellers igang :o) Knapper viste sig så langt fra, at kunne holde det inde, så med en mand der arbejde i et byggemarked, fandt han sådan nogle skrue dimser, hvor man banker gevind ind i bagsiden af pladen, og så skruer "skruerne" i fra forsiden.
Et KÆMPE arbejde at lave, det tog os flere aftener, men her ses det færdige resultat, som er blevet ret fedt synes vi :o) Meeen egentlig også ret rart at have da i starten sad op i sengen og ammede.


3 kommentarer:

  1. Den er blevet virkelig fin! Jeg har også længe gerne villet have sådan en gavl til vores seng, men pt. står vores seng op til et vindue, så det bliver ikke muligt lige foreløbigt at lave ny sengegavl.

    SvarSlet
  2. Det var da en fed ide ! Og hvor er den blevet flot !

    SvarSlet
  3. Ej, hvor er den fin, Lunde! Skide god ide! Sådan en har jeg også tit godt kunne tænke mig at lave, men har ikke lige kunne tænke mig frem til noget konkret. Hvis bare der var 48 timer i døgnet...og Edith sov de 35 :-)

    SvarSlet

Det er altid dejligt at få en kommentar med på vejen :o)