fredag den 19. februar 2010

Stemplet: GLAPHUSET

Så kom jeg med på dillen, mine egne mærker :o) Jeg har egentlig længe gerne ville finde et eller andet der ligesom var "et stempel" på de ting jeg laver. Jeg har i tankerne været omkring alt muligt fra bånd til knapper. Jeg har bare ikke fundet "stemplet." Som I har set så nyder jeg at lave ting til gaver, så jeg blev ellevild da jeg så Krudtuglens mor havde fået lavet mærker hos Scannex. Der gik ikke mange minutter inden jeg var inde og lure. Nu har jeg gået i 3 uger og ventet spændt på mine egne mærker, i dag kom de. Så nu der stemplet: GLAPHUSET på mine ting :o)

3 kommentarer:

  1. Tillykke :-)
    Nu kan du sy prikken over i´et på dine ting.

    SvarSlet
  2. Ai hvor smart. Tillykke A. uha dine ting er bare så vildt flotte, så selvføljelig skal de have sit helt ejet navn også.
    stort knus og hilsner
    M

    SvarSlet
  3. Hej Miri.
    Taksa, nej for det er jo ikke noget i, hvis prikken mangler ;o)
    Kh Anette.

    Hej Merethe.
    Arh hvor hyggeligt du kigger forbi :o) Og tak for roserne, du er sød :o) Glæder mig til du får tid til at komme igang med at blogge. Det er SÅ inspirerende :o) Rigtig god fødselsdag, håber du får en uforglemmelig dag og en festlig fæjst i familie og gode venners lag.
    Varme varme knus Anette.

    SvarSlet

Det er altid dejligt at få en kommentar med på vejen :o)