søndag den 21. februar 2010

Edith gaver.

I går havde vi det dejligste besøg af Søhesten, som havde taget sin søde datter Edith og hyggelige kæreste Jens med. Trine og jeg har arbejdet sammen engang, vi havde ikke set hinanden i 4½ år, så det blev til et fantastisk glædeligt gensyn. Vores døtre er jævn alderende, og de skulle da også lige hilse på hinanden :o)
Jeg havde lavet lidt gaver til Edith, som kan ses her. Samtidig fik jeg for første gang muligehed for at "stemple" tingene med mit nye mærke "Glaphuset".
Jeg skal for alvor til at have gang i spisesmækproduktionen, for Asta er for alvor begyndt med grød-snask og drikke af kop. Det gir pænt meget grat über alles, så gang i symaskinen :o)

1 kommentar:

  1. Lunde, vi er SÅÅÅÅ glade for sagerne!! Edith kan ikke få ok af sin nye Duddelut dukke! Hvis hun er omgivet af næsten al sit legetøj, så graver hun straks den frem, og så ind i munden med den. Den smager sikkert godt ;-)
    Tusind tak! Og skide tak for en ultraultraultra hyggelig aften!

    SvarSlet

Det er altid dejligt at få en kommentar med på vejen :o)