mandag den 24. maj 2010

Award i farvandet :o)

Jeg følger trofast med inde hos Lone. Til min store overrakelse kiggede jeg forbi Lones fodspor og kunne se at hun har tildelt mig en blog-award. Pyha, jeg blir helt rørt, det er vel nok et flot "stempel" til mig og min blog, "Glaphuset" ikke er helt tosset skruet sammen ;o)


At modtage en pris som den her forpligter. Jeg skal:

(x) Kopiere awarden ind på min blog for at vise, hvor jeg har modtaget den.
(x) Takke Lone og linke til hendes blog.
(x) Linke til 7 andre jeg vil tildele awarden og sprede lidt glæde.
(x) Fortælle 7 ting om mig selv.

1. Trine som har bloggen "Søhesten". Trine er min direkte bloggerformidlingskvinde. Havde det ikke været for hende, levede jeg i lykkelig uvidenhed som den fantastiske blogverden som inspirere mig dybt. Trines blog er, når man også kender hende som person og været sammen med hende "live", fyldt med hendes fantastiske Trine spirit. Lidt af hvert, meget om det hele, en fantastisk kvinde som jeg glæder mig over at kende.


2. Helle som har bloggen "Kreative omgivelser". Helle har efterhånden sparet mig for mange kroner. Hun deler gladeligt sin helt personlige streg med alle. Jeg har downloadet et utal af hendes kort, til og fra kort, hendes "tapeter", påskepynt, jeg kunne blive ved. 1000 tak fordi du deler Helle.


3. Rikke som har bloggen "Prikke". Rikke er en skøn blogger. Hun er blandt mine mest trofaste læsere, hun ligger altid så søde kommentarer. Rikke og jeg har jævnalderene piger, så bloggeriet blir også brugt som en lille erfaringsudveksler ;o) Og så var det Rikke der gjorde mig opmærksom på Elsebeth Gynther og hendes fede designs. Rikke er så sød hun fortjener en award.


4. Stine som har bloggen "stinehoelgaard". Stine inspirere mig helt enormt. Hun er den fødte hækle, Jeg vil gå så vidt som at kalde hende hæklegenial. Jeg elsker når hun gir sine omgivelser et smil på læben med sin Street Art.


5. Lisbeth som har bloggen "LisBethLys". Lisbeth er et forholdsvis nyt blogbekendskab. Lisbeth besidder en helt fantastisk evne til at frihækle. Jeg er ikke stødt på teknikken før jeg stødte på Lisbeth. Det er SÅ smukke ting der "falder" af hendes hæklenål. Se bare det flotte flotte tæppe hun lige er gået igang med, det er meget imponerende. Lisbeth laver meget meget smitsomme indlæg på sin blog, jeg elsker det :o)


6. Lea som har bloggen "pif-paf-puf". Lea har jeg kendt i rigtig mange år, faktisk siden vi var 12-13 år gammel. Kontakten ebbede ud, nu er den der igen, det nyder jeg gevaldigt. Lea er hækler og har fornyelig lavet sig en blog. Jeg har så sent som i dag måtte trække på smilebåndet over hendes snevarp :o)


7. Anja som har bloggen "Mosskov design" . Anja er SÅ produktiv, hun får SÅ meget for hånden og inspirere alle sine læsere incl mig. Jeg tager hatten af og bukker mig i støvet.

Så kom vi til de 7 ting jeg skal fortæller om mig selv :o)
1. Jeg tror ikke, jeg på noget tidspunkt har været så kreativ som nu. Mit møde med blogland har virkelig givet mig SÅ meget. Min kreative side blir konstant inspireret, jeg suger til mig og glæder mig over at mine hænder er skruet rigtig på.
2. Rigtig god til matematik er jeg ikke. Nu er der gået 30 år, så jeg tror matematik-løbet er ved at være kørt.
3. 30 år blev jeg i april. Nu har jeg travlt med diverse forberedelser til min kommende tøsefæjst ;o) Jeg har nemlig valgt at invitere alle mine veninder til en fee tøsefæjst i Glapmosen, i anledningen af mit runde år. Jeg glæder mig helt vildt. Så i disse dage har godten og jeg travlt med alverdens forberedelser. Det er SÅ hyggeligt når man har tiden til det.
4. Det ville være forkert, at skulle skrive om mig selv uden at nævne godten Asta. Vores elskede datter på snart 10 mdr. Tiden sammen med hende flyver afsted. Kunne jeg da bare fryse en af de mange stjernestunder, spole tilbage og være der igen og igen. Asta beriger vores liv, hun gør os lykkelig, hun gør Morten Korch og jeg til en familie. Hun er lækker :o)
5. Morten Korch blir min søde husbond Keld kaldt af nogle af mine veninder. Keld er ligesom jeg selv født og opvokset på landet omgivet af bla. en masse heste ;o) Deraf Morten Korch.
6. Jeg har aldrig været særlig tryg ved heste. De er elegante dyr som jeg nyder at betragte med begge ben på jorden, fremfor hesteryg. Meeen der er nu ikke noget så smukt som en hest der gallopere lidt små krudtet henover den grønne eng, med solen i ryggen, bare derud af.
7. Jeg har altid haft begge mine ben plantet solidt på jorden. Jeg er spontan, positiv, optimist, glad og meget lige til. Jeg prøvet mange ting i mit 30 årig liv. Alt fra husholdsningsskole, designskole, gøglerskole, systuen på Gellerupscenen, pædagogmedhjælper, idrætshøjskole, hf´er, modelsyerske på teko, og nu sosu ass.

Jeg vil slutte med at takke alle jer bloggere for at udvide min horisont og berige min kreative verden.
Anette

9 kommentarer:

  1. Hej Kære Anette

    Sikke nogle søde ord du fik sagt der... Det var en fornøjelse at læse..

    Jeg vil fortsat følge med i både dit liv og dine kreative projekter med største fornøjelse..

    Lone

    SvarSlet
  2. Hej Anette!
    Tusind tak for de smukke ord, som jeg simpelthen bare lappede i mig... Hvis humøret skulle være lidt nede en dag, vil jeg finde disse ord frem og lige læse dem en gang mere ;O)
    -LisBeth.

    SvarSlet
  3. Hej Anette, Tak for den fine award!! Den vil jeg blogge snarest :-) OG tak fordi du deler af dig selv så jeg lærere dig bedre at "kende".
    Kh Anja

    SvarSlet
  4. TUSIND TAK Anette, jeg er glad og stolt og har brugt aftenen på at sende awarden videre.

    SvarSlet
  5. Hej Anette,
    tusinde tak for dine søde ord om mit street art og awarden, den er jeg rigtig glad for.
    Den vil jeg sende videre en af dagene...
    Stine:)

    SvarSlet
  6. Tak Lunde. Hvor er det sødt af dig! =)

    SvarSlet
  7. Hej igen Anette
    Jeg har netop læst et par indlæg rundt omkring her i blogland omkring misbrug af billeder, identitet osv. Det er rigtig modbydeligt, at det har fundet sted, og jeg kom til at tænke på din forsigtighed omkring billeder af Asta på bloggen.
    Jeg vil selv tage op til overvejelse, om jeg vil have billeder af Frida på bloggen nu.
    Øv hvor er det træls at der findes sådan nogle mennekser, som skal ødelælgge det for andre!
    Ville bare lige dele det med dig nu hvor vi har haft emnet oppe og vende for et par dage siden.
    Kh

    SvarSlet
  8. Hej Rikke
    Pyha jeg er helt rundforvirret. Det først gået op for mig efter at have læst din kommentar her hvad der sket....... Fuuuuuck det er skummelt. Det giver da virkelig stof til eftertanke. Det er også en anelse spoooky, at vi netop lige har haft "snakken". Tusind tak fordi du gjorde mig opmærksom på det Rikke.
    1000 tak for dine søde ord på din blog, i forbindelse med awarden. Den havde du bare så meget fortjent :o) Pas godt på din blog.
    Anette

    SvarSlet
  9. Hej Anette. Jeg har givet dig en udfordring - tjek min blog :O)

    Kh Rikke

    SvarSlet

Det er altid dejligt at få en kommentar med på vejen :o)