søndag den 28. februar 2010

Julen varer lige til påske.....

Jeg ved godt, man siger, at julen varer lige til påske, men nu kom de ned. Karen Klarbæks hæklede flagranker. Det meste af december hæklede jeg splitflag. 90 stk blev det til i alt, fordelt på 9 flagranker. De 4 brugte jeg som værtinde- og julegaver. Og de sidste 5, ja det er dem jeg lige har taget ned herhjemme i Glaphusets 70´er vinduer.
Jeg synes de er så fine, så derfor har de hængt så længe. Ned skulle de dog en tur inden de kommer op igen til april, hvor husbonden og jeg samme dag fylder henholdsvis 30 og 35 år.
Jeg påtænker nemlig ikke kun at bruge dem som julepynt, men også til fødselsdage :o)

4 kommentarer:

  1. Nej hvor er de fine. Jeg hentede lige opskriften til senere brug - tak for linket.

    SvarSlet
  2. Nå, så kom de ned. Det var da ellers så festligt!
    Lunde, vi har altså en del ting til fælles. Vi fylder begge 30 i år og begge (GAMLE) mænd fylder 35. Har dig og Keld føsda i samme måned? Jens og jeg har begge i August.
    Desuden har vi næsten jævnaldrende tøsepiger.
    Er det ikke bare en lillebitte smule sjovt at tænke på?

    SvarSlet
  3. Hej Anja.
    De er nemlig super fine, og et rigtig godt begynder hækleprojekt ;o)
    KH Anette.

    Hej Trine.
    Ja ned måtte de vidst se at komme. Edderkopperne var begyndt, at holde lidt for mange fester i dem, for bagefter at glemme og rydde op efter sig = Spindelvæv.
    Jepp vi runder jo i år..... Pyh, det kan godt være vores mænd er "voksne", men det er vi altså også ved at være :oP Forhåbentlig ikke mere end vi selv føler os :o)
    Keld og jeg fylder begge år i april, endda samme dato, stik den ??? Vældig praktisk :o) Sikke mange ting vi har til fælles. Det er nok ikke tilfældigt at vi har "fundet" hinanden igen :o) Det er næsten ligesom i udsendelserne "Sporløs" TOTALT rørende :o) Tak fordi vi er mødtes igen sødeste Trine, og med bonus´serne din hyggelige Jens kæreste og fantastisk skønne datter Edith. Ren win win :o)
    Varme knus Lunde.

    SvarSlet
  4. Hej Anette. Hvis nu jeg lokker min mor ned i Netto hvor jeg købte de bånd du har kommenteret på, skal hun så købe nogle bånd til dig? Der var en del grønne, lilla og lyserøde og så flere med "babymotiver" på.
    -Anja

    SvarSlet

Det er altid dejligt at få en kommentar med på vejen :o)