tirsdag den 2. august 2011

Legehusindholdsshopping

Jeg er så småt begyndt at finde ting til godtens legehus. Og jeg har sørme mange planer, så mange, at jeg næsten ikke kan holde redde i dem ;o) Det gamle medicinskab skal males, jeg overvejer at lade lågen forblive som den er. Spejlet har jeg fundet i genbrug, det har en fin neon orange kant :o)

Bjørn Wiinblad platten er august måned, måneden hvor godten har fødselsdag. Platten og skabet har jeg købt hos Alice der har forretningen "Antik og Lopper" hun har rigtig mange fine ting :o) Spejlet og amagerhylden har jeg fundet i genbrug. Jeg overvejede kort, at male amagerhylden, men det er jeg gået fra igen, for det ville da være synd og skam at male de fine blomster over. Den lille metalplade med pigen har jeg købt hos Mols bolsjer, de har rigtig mange lignende med gamle reklamer i mange forskellige størrelser. De to sæt grydelapper har jeg hæklet efter Karens opskrift. Let og lige til :o) Fornemmes det at jeg er gået i selvsving over Glaplyst, godtens legehus :o)

2 kommentarer:

  1. Hvor fint!! Glæder mig meget til at se det funklende færdige legehus!
    Og nej,. du må ikke male (den fede) amagerhylde!
    Manner jeg skal forbi jer når (lorte)eksamen er slut. Hvis det ku kombineres med et smut forbi det der "Antik og Lopper", ville det jo være fantastisk :-)

    SvarSlet
  2. Ved du hvad Trine, jeg kan næsten ikke vente :o)))) Jeg går helt i selvsving :o) Og hvis godten ikke synes om det, så flytter jeg ski derud :oP
    Det fedeste er, at både Morten Korch og jeg går op i det. Tænk dig den anden dag havde han en vaskeægte glasfiber "aflagt" flagstang med hjem fra job den anden dag. Huset får flagstang...... Jaaaaamen, vi går amooook :o)
    Det ville da være den rene vandalisme, at male den amagerhylde. Skamme skamme Lunde :o/
    Jepp kom endelig forbi, og sådan en blognørdedag vil falde SÅ godt i min jord :o) Jeg er MEGA hooked søde Søhest :o)

    SvarSlet

Det er altid dejligt at få en kommentar med på vejen :o)