søndag den 3. februar 2013

Et spritnyt strikkeforum har set dagens lys

Min nabo Bodil, også kendt som Madam Munch her i blogland, har taget et helt fantastisk initiativ. Hun har startet et strikkeforum i vores by, se dets bloggen her. Et mødested for strikkere og andre kreative og skabende mennesker. Forum betyder torv, og på et torv kommer folk for at sælge og andre for at købe. Der bliver rig mulighed for at blive inspireret, lære nyt og selv byde ind med hvad man kan. Hver gang vil der være et program, hvor man kan lære nyt eller blot hygge sig med det man nu har gang i.

Næste gang skal jeg undervise i hækling. Det er jeg meget spændt på, for jeg har aldrig undervist i hækling før. Hvor skal jeg starte og hvad kan de dem der kommer ??? Jeg forbereder mig på lidt af hvert. Jeg kan godt mærke, at jeg har lidt præstationsangst, men heldigvis er vi der alle for det samme. At hygge os og lære af hinanden, så mon ikke det går :o) Hvis nogen af jer læsere har gode råd til hvordan man underviser i hækling modtager jeg dem med kyshånd :o)

Forsat god weekend derude.

2 kommentarer:

  1. Sikke da en dejlig ting med Krea forum - gid jeg boede i nærheden!

    Jeg gad godt lære at hækle af dig :-) Så hvis du vil øve dig er jeg da klar... Altså lige bortset fra jeg går rundt med baby på armen det meste af tiden!

    SvarSlet
  2. Hej Tina.

    Ved du hvad ??? Det er SÅ fedt. Der er SÅ meget inspiration at hente og der er rigtig mange nye og spændende ting jeg skal have prøvet af. For det er ikke kun strik, det er alverdens håndarbejde i alle afskygninger :o) FEDT FEDT FEDT, og skulle du komme på disse kanter så er døren altid åben for flere :o)

    Jeg skal hellere end gerne lære dig at hækle.
    Ej og STORT tillykke med sønnike :o) Håber I har det godt efter den lidt barske start ??? Håber du får hænderne lidt fri til kreativiteter ???

    Mange varme hilsner Anette

    SvarSlet

Det er altid dejligt at få en kommentar med på vejen :o)