torsdag den 19. juli 2012

EG-solhat og en Kajkage.

Det sker der er sol mellem bygerne, heldigvis :o) Godten hygger sig mere end nogensinde i vores Dovne Have, så solhat er et must. Jeg har syet en der matcher den quiltede sommerjakke jeg lavede til hende i foråret, ingen stilforvirring der ;o)




Og så har jeg til min søde veninde Stiz, der bor hos os de næste 3 uger, hæklet en Kajkage. Hun er totalt skudt i Kaj og Andrea, hun er ikke pædagog for ingenting og barn af 80´erne ;o) Den er hæklet efter denne DIY´er dog med lidt justeringer :o) Lækker blog forøvrigt, hvis I skulle have tid og lyst at kigge for "Når genbrug bliver til guld".

2 kommentarer:

  1. Fandt lige din blog og er nu fast læser:) Vild med din grønne baggrund. Kig forbi her:)

    http://hvisvindenvender.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Velkommen til :o) Overvejer ellers af og til at skippe den grønne farve, specielt nu hvor blogger driller mig max og laver hvid baggrund bag min tekst :o(

      Slet

Det er altid dejligt at få en kommentar med på vejen :o)