lørdag den 7. maj 2011

1, 2, 3, 4, 5 par sko kom marcherende.


Igår var jeg til mit første "Stå-i-kø-storme-ind-og-hamstre" lagersalg hos By Kier..... Og hvilken oplevelse..... Jeg ved ikke lige, hvad jeg havde forestillet mig, da jeg gav mig til at stå og kigge, mærke, vende og dreje de mange sko. Der stod jeg og lignede en kvinde der var slået over i slowmotion i forhold til alle de andre scoopere..... De flåede det ene par sko efter det andet ned i store sække, rendte fra bord til bord. Wooow, jeg var mildest talt målløs. Det lykkedes mig dog, trods sneglfart, at scoope 4 par sko/støvler til godten og 1 par til mig selv. Asta passer kun de to par nu, jeg har taget chancen med to andre par. (Eller også blev jeg grebet af stemningen og de vanvittige lave priser)

2 kommentarer:

  1. Åh jeg kender det og synes det ligefremt er klamt, når horderne skærer sig gennem sådan et lagersalg med rundsave på albuerne og fråde om munden.

    Men god fangst - godt gået, trods sneglefart.

    kh Rikke

    SvarSlet
  2. Hej Rikke.
    Jeg ved heller ikke helt hvad jeg skal synes om det..... Det er ikke noget jeg kommer til, at dyrke voldsomt. Jeg er jo alt alt for langsom ;o)

    KH Anette

    SvarSlet

Det er altid dejligt at få en kommentar med på vejen :o)