lørdag den 30. januar 2010

Smilla gaver

Den 21. januar kom Smilla til verden. Her er Glaphusets gaver til hende :o)


Fuglen så jeg inde på Marengses Verden og tænkte dem måtte jeg prøve at lave. Mønsteret fandt jeg her og så var det bare at gå igang. Uroen med klemmerne, fuglene hænger i, har jeg købt her. Når Smilla så blir træt af fuglene hænger hendes forældre bare noget nyt og spændende i klemmerne, genialt synes jeg :o)


Et par af mine savlesmækker og mit nyeste påhit med børnebøjlerne måtte hun også have :o)

2 kommentarer:

  1. Lunde, du må være et fantaLAstisk bekendskab, hvis man får en lille ny bæbsi!! Hvor er det bare nogle fantastiske sager! Sikke noget lækkert stof du har valgt til fuglene.
    Har du forresten mod på at røbe opskriften til dine hæklede hagesmække??
    Genial ide med bøjlepynt!!!
    Jens har fået barsel, så nu er der kommet lidt ro på her hos os. Jeg skal stoppe med amning på mandag, da jeg skal begynde på gigtmedicin, og det er SÅ SØRGELIGT!!!! Men egentlig også lidt rart :-)
    Hvornår tror du, vi kunne lave "baby-fremvisning"? Vi kan snart?
    Knus!!!

    SvarSlet
  2. Hej Trine.

    Smilla fik sine gaver i dag, og tænk sig hvad hendes mor sagde: Åh jeg håbede sådan du havde lavet noget hjemmegjort :o) Herligt, så er det da noget ved :o)
    Jeg røber gerne opskrifterne på mine smækker både savle- og spise opskrifterne. Har også lovet en fra blogland at ligge opskrifterne ind. Det kræver bare lige at jeg får dem skrevet ned "på skrift" for pt er de som diagrammer. Ellers må du have dem når vi ses til baby fremvisning :o)

    Kh Lunde.

    SvarSlet

Det er altid dejligt at få en kommentar med på vejen :o)