lørdag den 19. december 2020

GenbrugsMistelten

Jeg er ikke opvokset med traditionen om en Mistelten i huset, til gengæld har jeg taget revanche i Glaphuset. Da jeg elsker hjemmelavet julepynt, så var det lige til højrebenet at hækle en Mistelten selv. Min kan ovenikøbet genbruges år efter år ;o) 

Opskriften har jeg købt her, hos Krea Deluxe. Min Mistelten er noget anderledes end deres, til gengæld har jeg gjort den mere sprælsk, farverig og så har jeg tilført glimmergarn og perler som bær. 


Jeg har brugt 2 forskellige rester bomuldsgarn og 1 rest grøn glimmergarn, så der er farvespil mellem grenene. Sløjfen er hæklet i rød bomuldsgarn, meeeen den er lidt for stor og grov. Så mon ikke jeg skifter den ud på et tidspunkt, næste år måske ;o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er altid dejligt at få en kommentar med på vejen :o)