mandag den 20. november 2017

En ny passion

Jeg har i noget tid drømt om noget nyt på væggene i stuen. Den blå væg har ligesom gjort et eller andet ved rummet. En ny passion pressede på ;o) Det krævede maling, pensler og en projector. Billederne er malet på 70x90cm lærreder. Projektoren har jeg brugt til at skitsere motiverne op med.


Det første billede er et motiv fundet på Pinterest fra filmen La-La-Land. De vidste jeg dog ikke inden jeg malede billedet. Jeg faldt for det grafiske og den gode energi der er i motivet.


Det andet billed har jeg ligeledes fundet på Pinterest. Det er et motiv fra en gammel russisk tændstikæske. Her er det igen det smukke grafiske udtryk og det varme kram der gjorde at jeg faldt for netop dét motiv. Baggrunden er mørkegrøn, og farverne mere gyldne end de ses på billedet her.


Jeg var fra start af fast besluttet på at billederne skulle indrammes professionelt. Da jeg købte lærreder gjorde jeg det hos JP-rammer i Ans, da så jeg deres store udvalg i rammer. Der var hundredvis at vælge imellem. Så det var oplagt at køre en tur til Ans og lade mine billeder indramme. Jeg valgte en lækker teak ramme.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er altid dejligt at få en kommentar med på vejen :o)