lørdag den 5. april 2014

Hjemmestrikkede luffer - Broderi Moderne Buttons.

Jeg er simpelthen SÅ heldig, at være den lykkelige ejer af disse ultra multra skønne hjemmestrikkede luffer. Morten Korchs søde Faster Magda har strikket dem til mig :o) Jeg er SÅ glad for dem, og de luner mine hænder når jeg cykler på arbejde.


Mønsteret er fra Alt Om Håndarbejdes ekstra nummer der kom op til jul 2013. Der findes også mønster på et halstørklæde i samme mønster ;o) Lufferne ligger på en lille fin teakhylde, min far har lavet da han gik på efterskole. Den udgøre sammen med et spejl på teakramme entremøblementet i Glaphuset.


Lige først i det nye år havde vi en aften i Strikkeforummet besøg af Pelse Asbo, der har forretningen "Broderi Moderne". Pelse havde små broderi kits med til os, som indeholdt materialer til at brodere en knap, en lille opskrift med forskellige sting og Pelses visitkort.


Det var super sjovt at lære nye broderi teknikker og se hvordan hver eneste knap blev et lille stykke kunstværk i sig selv :o) Se de mange forskellige knapper vi fik lavet her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er altid dejligt at få en kommentar med på vejen :o)