mandag den 28. maj 2012

12 timer før vandet gik ;o)

12 timer før vandet gik og vores lille Tvebak kom til verden, klippede jeg 2 par EG-smækbukser til hende. Havde jeg vidst det, var der nok andre ting jeg var fløjet på, der 2 uger før termin. Men sådan skulle det altså ikke være ;o)

Bukserne er syet i lilla babyfløjl, og gul er brugt som konstrastfarve i skråbånd og sommerfuglen som jeg har fundet her. En langærmet body købt hos Pocketsize i Silkeborg, hvor ekspedienten var så sød at hjælpe mig med hvad der kunne passe til, for det synes jeg ikke var så let endda :o)

Der er ikke så meget at sige om dem her, det er blot noget andet stof og en størrelse mindre. Som forøvrigt allerede er taget i brug. Hende Tvebakken vokser som en towlig, de to uger hun kom før tid har hun forlængst indhentet, og hun har vidst glemt at få holdt igen ;o) 

10 kommentarer:

  1. Et kæmpe tillykke med den lille.. ER da sikker på hun er skæbbe skøn..

    Kram fra mig..
    Lone

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Lone, hun ER skæppe skøn :o)

      Varmt knus Anette.

      Slet
  2. Hvor er de fine begge to!

    SvarSlet
  3. Fine bukser, jeg kan rigtig godt li' det nederste par :-)

    Dejligt at det går godt med Tvebakken.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Randi. Jeg kan også li´ begge to, men er særligt tilfreds med de øverste, synes de nederste er lidt mere tuttenuttede ;o)

      Slet
  4. Skoenne bukser i tvebakkestil. Herligt.

    SvarSlet
  5. Hvor er de fine... Jeg synes du når en masse :-)
    Jeg startede på at strikke babysvøb 8 dage før termin sidst - og jeg var færdig ca. 2 dage efter termin - og ventede så yderligere 15 dage på barnet... Det er aldrig til at planlægge...

    SvarSlet
  6. Tak Tina :o) Ej hvor sejt du nåede det :o) Pindene må have været rødglødende ;o) Men du har ret, det er aldrig til at planlægge :o)

    SvarSlet

Det er altid dejligt at få en kommentar med på vejen :o)