søndag den 31. maj 2015

Ærtebælge mønster - DIY´er #1

 
Ærtebælge mønsteret, som jeg kalder det, er et af mine favoritmønstre. Efter at have afviklet flere Zentangel-aftener er der kommet flere læsere her på bloggen, som har efterlyst at jeg lavede nogle DIY´ers på nogle af mine mønstre. Så her kommer det første :o)

Trin 1.


Trin 2.


Trin 3.


Trin 4.


Trin 5.


Trin 6.


Trin 7.


Trin 8.


Trin 9 - Nu er du færdig :o)


Da jeg sad og forberedte mig til min seneste undervisningsaften sad Svesken og Godten med ude ved havebordet. De ville også gerne tegne mønstre, så jeg hjalp dem igang. Vi sad alle tre og tegnede samme mønster. Jeg er ganske imponeret over hvad en 3 og 5 årig rent faktisk kan tegne :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er altid dejligt at få en kommentar med på vejen :o)