torsdag den 28. maj 2015

Læder lækkerheder

 
Jeg er blevet grebet af en ny hobby :o) Og jeg er grebet, som VIRKELIG grebet..... Læderet har gjort sit indtog i Glaphuset. En god veninde fik mig med til læderaften ved Helene der har Lausch Hobby. Jeg lavede et par keyhangere og nøgleringe.

Og lækre lysestager. Det var et enkelt aftenkursus, men som aftenen skred frem fik flere og flere lyst til at lave tasker og andre interiør ting til boligen. Helene var frisk på idéen. Nu holder hun ugentlige læderkursus. Så nu er der rigtig mange lækre læder ting på vej :o)

Jeg er ved at lave en Zentangel taske, så alt mit tegnegrej kan blive transportabelt ;o)

Den kommer til at se sådan ud, dog er jeg endnu ikke afklaret med farven. Overvejer kraftigt at give den mørkeblå narvsværte :o)

Min krea-taske jeg syede af et gammelt banner er ved at være slidt, så den trænger til at blive udskiftet.

Den vil blive udskiftet med denne 70´er retro-sag :o) Jeg har brug for en god, stor og rummelig taske der har en god højde, så garnnøglerne kan ligge deri og rulle rundt uden at ryge op, når jeg hækler :o) Jeg tænker den skal have masser af fedt, så læderet får en lækker gylden farve. Og så kan jeg jo ikke komme udenom at tidens patina er og blir den smukkeste :o)

Pinterest har endnu engang vist sit værd. Der dukker jo dagligt flere projekter op, så nu har jeg fået mig en "taske-kø".

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er altid dejligt at få en kommentar med på vejen :o)