søndag den 14. december 2014

Redskaber til at tegne Zentangles.

Jeg har samlet de redskaber jeg bruger i dette indlæg.


De fleste boghandler har de gode tegnetuscher, nogle steder kan man købe en pakke, der får man lidt flere for pengene end når de købes enkeltvis.


Det er ikke så meget endnu jeg har tegnet Zentangles i farver. Men når jeg gør er det med dette sæt.


Jeg kan bedst li´ at tegne på denne slags skitsepapir. Farven suges lynhurtig ned i papiret så man undgår at gnide i det med hånden. Og så er papiret kraftigt.

1 kommentar:

  1. Hej Victoria.
    Ved ikke lige hvad der skete for mig, kom på mystisk vis til at slette din kommentar...... Det var ikke meningen :o/
    Jeg har købt nogle tuscherne i Dansk Papirvare i Silkeborg, mon ikke du kender den ??? ;o) Jeg har også købt nogle i en helt almindelig boghandel. Man får mest for sine penge ved at købe pakkerne med flere i :o)

    Tak for sidst, det var smadder hyggeligt og ikke mindst skønt at få udvidet min Blog-horisont ;o) Nu skal jeg bare have det op at køre ;o)

    God jul til dig og Henrik.
    Knus A.

    SvarSlet

Det er altid dejligt at få en kommentar med på vejen :o)