onsdag den 29. maj 2013

Nostalgisk mussefut og et evighedsprojekt nu på femte år.....

Forleden kom min mor med disse skønne mussefutter :o) Jeg kan godt huske dem, min Faster strikkede dem til mig, da jeg var barn. Såvidt jeg husker havde jeg flere af dem efterhånden som jeg voksede ud af dem ;o) De er ski cute :o)


Kreatiden er meget sparsom efter hverdagen for alvor er ramt os og et års barsel blev fortid. Men lidt bliver det da til. Evighedsprojektet er gået ind i sit femte år, SÅ NU SKAL det altså snart til, at have en ende. De mange lapper skal jo blive til et tæppe. Det hænger mig lidt ud af halsen, men stædigheden er heldigvis større  ;o) Men i tankerne flyver idéerne rundt til et nyt hækleprojekt...... Hvad det er ??? Det er et tæppe, hvor skørt er det lige ??? ;o) Jeg har altså et eller andet med tæpper ;o)


Udover de dejlige energigivende solstråler til krop og sjæl, vil vores nyeste investering også rigtig gerne se solen ;o) Kæft hvor er det bare en skøn fornemmelse at være selvforsynende :o))

2 kommentarer:

  1. Hi hi jeg drømmer også hele tiden om at hækle tæpper, Massa af fine, fine tæpper.
    Fedt at i har fået sol celler, det var også et højt ønske her, men knap så fedt når vi ikke har rigtig sydvendt tag.
    Håber dagligdagen er fantastisk, mit barsels eventyr slutter på mandag.
    Hav det dejligt, og så håber vi på masse af solen;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Josefine.
      Tak for din hilsen :o) (selvom det er længe siden du har lagt den) Solceller er bestemt ikke en dum ting, specielt ikke når de bidrager med strøm til jordvarme der erstatter oliefyr. For DÈT er dælme dyrt :oS Godt det snart er fortid i Glaphuset.

      Hvordan mon din job start er gået ??? Jeg forsømmer alt muligt, men er glad for mit job, der er blevet 100 gange federe på det år, jeg har været væk :o)

      Nu er det vidst tid til et indlæg :o)

      Slet

Det er altid dejligt at få en kommentar med på vejen :o)