tirsdag den 26. juni 2012

Ups, kom til at male på væggen igen :o)

Da Vigga var en uge gammel gik igang med at male hendes navn på væggen i entréen.

 I indhakket til overtøjet har jeg malet vores navne, og da Vigga er kommet til skulle hendes navn selvfølgelig også males på.


Jeg har fundet skrifttypen i word og printet navnet ud på overhead-papir. Og så har jeg brugt en overhead til at tegne det op.

Jeg synes det er lidt hyggeligt at Glaphusets beboeres navne er det første man ser når man træder indenfor

4 kommentarer:

  1. Det er så fint! Og flot front! Hvad hedder den? ;-)

    SvarSlet
  2. Der ser virkelig hyggeligt ud.. Og flotte skrifttyper!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Lisbeth :o) Jeg synes altså også det er ganske så hyggeligt :o) Jeg har været i tvivl om det skulle have været samme skrivtype alle navnene, men vil jeg ændre på det kræver det jeg maler hele væggen over og maler navnene op igen..... Det gør jeg nok ikke lige ;oP

      Slet

Det er altid dejligt at få en kommentar med på vejen :o)