onsdag den 21. juli 2010

Det startede med en garderobe og så greb det om sig :o)

Jeg er kommet i besiddelse af en gammel gammel svend. En kasseret børnehavegarderobe, fra min fasters børnehave. De skulle have nye garderober, de gamle skulle på lodsen, så tænkte hun på mig :o) Skøn Faster ik ??? Nå, men nu gælder det istandsættelse :o) Jeg har tænkt de skal hænge i vores baggang, så Asta´s overtøj har en plads. Indtil videre er tankerne om det færdige resultat: postkasse, tavlelak, vejskilt, ildslukker og House Doctor. Så må vi se hvor meget af det der holder stik ;o)


En idé kommer sjældent alene ;o) Asta skal da have nogle små møbler, bord og stole. Jeg synes de gamle institutionsmøbler fra Hukit, som I ser herover er super fine. Fra ny af kan de købes her. Men I vil også se, at med et ønske om 4 stole er det en mindre formue. Jeg var en tur forbi Qxl, Den blå avis og Gul og gratis. Alle steder måtte jeg konstatere, at uanset hvor ringe stand Hukit stolene var i, kostede de minimum 700kr :o(


I min søgen hos gul og gratis fandt jeg disse fine røde stole. En børnehave solgte ud, 50kr stk. Wauw :o) De er ligeså gamle som mig, 30 år :o) Men ikke desto mindre virker de ligeså solide som var de nye. Med godten og min far i bilen tog vi på tur og vendte hjem 200kr fattigere, men 4 stole rigere :o) Jeg vil pudse dem ned og male dem, men idéer til sjovt børnestolsgejl modtages voldsomt gerne :o)

3 kommentarer:

  1. Hold da op hvor er du bare super kreativ! Men når jeg tænker mig om, har du så ikke altid været det??? ;-)

    SvarSlet
  2. Hej Lea.

    Arh de er jo ikke færdige endnu ;o) Men jeg er ovebevist om, at jeg blir pokkers rastløs når Asta starter i dagpleje, og jeg er herhjemme alene. Så mon ikke jeg får gjort alvor af møblerne her ???
    Tjoo, det der kreative sind har nok altid været der i en eller anden form. Jeg vil gå så langt som at sige jeg har fået den ind med modermælken. Begge mine forældre er kreative, selvfølgelig på hver deres måde, sagt med andre ord, de er ikke født med 10 tommeltotter :o)
    Knus Lunde

    SvarSlet
  3. Ej, sådan en garderobe ønsker jeg mig så meget, og de er umulige at finde - hvor er du heldig!

    SvarSlet

Det er altid dejligt at få en kommentar med på vejen :o)