lørdag den 16. november 2019

Dengang Smukke Anna fik sit navn.

Da min søde venindes datter fik sit navn, havde jeg kreeret lidt forskelligt "guf".

Blandt andet en flagranke i retrostoffer.

Glæden ved retrostofferne har været virkelig længe om at bide sig fast på mig, men efter at have arvet en ganske stor samling, gror retrostof-glæden på mig. 

Anna fik også en "duttelut-fugl". De forskellige bånd og fine farver, 
er noget de små fingre elsker at pille i :o)

Fuglen set fra den anden side, med noget andet stof.


Den lille pige blev også begavet med et hæklet hjertetæppe til barnevognen. Jeg har hæklet dette hjertetæppe nøjagtig som tæppet her. Klik på linket for at se garntype og farver.

Tæppet er nemt at hækle. Et nemt mønster at gå til. Nemt at have med på farten om man vil ;o)

Det færdige tæppe. Ca. 120 x 100 cm.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er altid dejligt at få en kommentar med på vejen :o)