onsdag den 25. december 2013

Hæklet hue fra "Hjemmet".

Jeg har hæklet den igen, Muslingehuen fra Hjemmet. Find opskriften her. Jeg tror jeg er ved og have hæklet den en 8-10 gange. Jeg tror den hitter fordi den er hurtig hæklet, et par aftener så er den færdig. Den er lækker og super dejlig varm, og så er det et fint mønster. Denne hue er hæklet til Sveskens dagplejer, hun har længe været misundelig på en Godtens dagplejer der fik lignende hue et år, dog i en anden farve. Så nu måtte hun også selv have én ;o) Den faldt i god jord :o)


Denne er også hæklet i Drops Eskimo, der går ca 3½ ngl. Jeg har ved nærmer eftertanke aldrig prøvet at hækle den i andet end Eskimo :o) 

3 kommentarer:

  1. Den er så fin, ville ønske jeg kunne holde ud at have hue på :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :o) Jeg har heller ikke altid haft det godt med hue på hovedet, men efter jeg er begyndt at hækle dem selv så er de af og til at finde på min knold ;o)

      Slet
    2. Hej,

      Jeg er udfordret på 3. omg., i opskriften 😅 - måske du kan hjælpe mig?

      På forhånd tak 🙏

      Slet

Det er altid dejligt at få en kommentar med på vejen :o)