tirsdag den 14. september 2010

Mums super billige Clover hæklenåle til mig :o)

I fredags havde posten en lækker pakke med til mig. Min søde blogfælle Mette der har bloggen "Bettekun" har også en webshop. Hun er netop begyndt at forhandle de ergonomiske Clover hæklenåle, til langt under hvad de kan købes til andre steder. Det var som vand på min last af en udstyrsnarkoman-mølle. Jeg slog til, og kunne selvfølgelig heller ikke nøjes med en enkelt eller to. Fragten var jo den samme, så jeg købte de nåle jeg bruger mest. Jeg har været igang med at hækle en hagesmæk, og jeg må sige de ligger ski godt i hånden. For mig betyder det, at jeg ikke spænder så meget i hånden, som ved de runde hæklenåle. Jeg melder mig også i en skare af anbefalere af Clover hæklenålene.
Og til Mette, selvtak for en god handel, den gik vel nok hurtig :)

5 kommentarer:

  1. Lækkert:) Den webshop skal jeg da vist også aflægge et besøg.
    Jeg har dog en del problemer med ondt i fingrene når jeg hækler, men det skyldes vist ikke hæklenålen, det skyldes et helt forkert greb som jeg slet ikke kan vænne mig af med igen.
    I virkeligheden ved jeg faktisk slet ikke hvordan man holder rigtigt på nålen. Har du måske et godt link hvor man kan se det?

    SvarSlet
  2. der må jeg vist lige kigge forbi.
    tak for tippet
    Stine:)

    SvarSlet
  3. Rikke: Skyyyynd dig forbi Mette :o) Håber du har læst min kommentar om håndstilling.

    Stine: Det var så lidt, for hvem vil ikke gerne spare en kr eller to ;o)

    SvarSlet
  4. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  5. de ser super gode ud - må da vist hellere få et par stykker - måske det kunne hjælpe på den trætte hånd:)

    SvarSlet

Det er altid dejligt at få en kommentar med på vejen :o)