fredag den 18. december 2009

Fristende vejr ;o)

Asta var middagslur mør, så vi vågede os ud med kamera og 4-hjuler :o) Det er SÅ fristende af flere årsager med sådan en gang sne :o) Knipse løs med kameraet, smide alle hæmninger og gå amok i det hvide pulver, grave kælken frem og ønske Asta var lidt ældre en 4½ måned. Jeg kunne blive ved. Det blev dog kun til en travetur omkring Glapmosen med julepost til naboerne og bonusmotion til kameraet og mig :o) Glædelig jul til jer alle :o)

Som barn var det sjovt at brække en istap af, så havde man en primitiv "is-pind" nogengange med knas :o/

En af mosens mange dyr har vidst haft sjov med at sætte sig spor i sneen :o)

Vandrestøvler kom frem fra deres skjul ;o)

De sørgelig rester af vores 300m2 store solsikkemark. Nu ligner det de alle har fået tophue på :o)

Henne i svinget skal jeg da love for vinden har boltret sig, jubii rigtig vinter :o)

Madpakkerne er kommet på frost, så holder de sig også længere eller ???

Skøn udsigt fra Dalby :o)

Skt. Hans bålet blev også dækket til, bagved står de visne solsikker og beder for at der pludselig må komme varme flammer op af bunken.

Den lille lanterne er da helt druknet.....

Til foråret runder jeg 30 år. Jeg ønsker mig en flagstang med et fint Dannebrogs flag, men jeg skal da vidst også ønske mig en ny sokkel :o)

2 kommentarer:

  1. Sikke en dejlig tur ! Al den sne får også det indre legebarn op i mig :-)
    Jeg håber du får en flot flagstang med guldknop og det hele :-)

    SvarSlet
  2. Sikke en masse fine billeder, hvor bor du et dejligt sted :)

    SvarSlet

Det er altid dejligt at få en kommentar med på vejen :o)