lørdag den 4. april 2020

På 10 år er sket meget

Det er godt og vel 10 år siden "Glaphuset" så dagens lys. 
Her 10 år senere har jeg haft en laaaaang blog-pause og andre sociale medier har henover årene overhalet indenom. Da jeg oprettede Glaphuset, var det ikke med et bestemt mål for øje. Glaphuset har i alle årene været mit kreative vindue, hvor min passion bliver synlig for andre end familie og venner. Glaphuset er på mange måder min umættelige skabertrang i ord og billeder. 


Her sidder jeg i dag efter en tilfældig blog-pause på nogle år. Glaphuset vil være, som den altid har været, med samme tilgang og entusiasme vil jeg lave indlæg. 


Selv om pausen har været lang, har det kreative hoved og hænder ikke stået stille.


Det samme gælder Den Dovne Have. Den gror som jeg ved ikke hvad og er efterhånden blevet præcis som vi drømte om 💖


Jeg glæder mig til at dele med jer 😃

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er altid dejligt at få en kommentar med på vejen :o)