mandag den 13. april 2015

Legehuset der ingen ende vil tage...... Igen ;o)

Forleden gjorde Godten og jeg forårsrent derude i Glaplyst. Volumen op på den lille røde radio og gang i kost og klud.

Der er bagt rigtig mange "chokoladekager" derude og det ses selvfølgelig. Når det er sagt, så er jeg ganske imponeret over hvor pænt det trods alt er. Det er i år 4 år siden, det lille lyseblå hus stod færdigt.

Siden Glaplyst stod færdigt er der kommet et skab ind med håndvask, så køkkenet nu komplet :o)

Det vil ingen ende tage dét legehus ;o) Hvert år dukker der mere legehus-pimp op på min nethinde ;o) 

I vinter rendte Morten Korch og jeg over den fineste lille røde postkasse. Den passer perfekt til Glaplyst :o)

En klokke fra en gammel klokkestreng er blevet lavet om til ringeklokke i det lille hus. Et stykke kobbertråd fra et gammelt kabel, er blevet bundet om kæden og trukket igennem et hul i væggen ud på ydersiden af huset.

Jeg har hæklet et langt bånd og syet en strimmel skråbånd på, ligesom jeg gjorde det på denne nøglesnor.

Her hænger den så, og gæster kan ringe på om der er nogen hjemme ;o)

Rundt om huset lagde vi i efteråret en masse løg som her i forået kommer op med påskeliljer. Så fint så fint :o)

2 kommentarer:

  1. Bliver helt nostalgisk når jeg ser det fine hus og tænker på hvor meget mine unger legede i vores da de var børn:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Legehus er altså også et fantastisk "stykke legetøj" og der ligges rigtig mange gode timers leg i det ;o)
      Kh A

      Slet

Det er altid dejligt at få en kommentar med på vejen :o)