mandag den 21. januar 2013

Fastelavnskostume undervejs / Morfar Minder #6 - Smaddersmart teaktræsdims

Godtens fastelavnskostume er undervejs :o) Ih hvor jeg elsker fastelavn, og i år vil hun endelig have en prinsessekjole. En anelse meget pink, men det er hende der har fået lov at bestemme :o)


Vi er snart igennem hele min Morfars hus. Det har været en god oplevelse, trods årsagen dertil stadig er enorm trist. Jeg har længe ledt med lys og lygte efter sådan en lille teaktræs-huskedims som den her. Midt under oprydningen i huset fandt jeg på en hylde ved kældertrappen, godt gemt i alverdens ting og sager, lige hvad jeg har ledt efter :o) Nu har den fået teaktræsolie og mangler blot at blive hængt op. Den er smadder praktisk med den der afrivningsdims ;o)


Vi fandt også den her "bog" eller resterne af den. For omslaget er væk. Men det gør ikke indholdet mindre spændende. Med flere billeder end tekst lod jeg mig rive med af historien, en historie som alle bør kende.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er altid dejligt at få en kommentar med på vejen :o)