tirsdag den 20. marts 2012

EG-hjelm til Tvebak

Da Godten var ret så lille og jeg takket være blogland, stiftede bekendskab med den gode Elsebeth Gynther, var det hjelmene der i første omgang optog min opmærksomhed. Jeg syede nogle stykker til Godten og nogle til barselsgaver. Nu er jeg igang igen :o))


De har simpelthen en fantastisk pasform og går godt ned i nakken, fremfor så mange andre modeller.


Denne gang har jeg gjort lidt mere ud af hjelmen. Jeg har lavet det midterste stykke af forskellige sammensyede kiler i matchende farver. Sidestykkerne er babyfløjl, som hjelmen også er foeret med.


De tar selvfølgelig noget tid at lave, men tiden er der heldigvis til det, nu jeg er gået på barsel. Så tro mig I får mange flere hjelme at se :o)

6 kommentarer:

  1. Den er super fin. Flotte stoffer som ser fantastiske ud sammen. Din Tvebak er heldig, hun bliver sååå fin. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :o)
      Lidt heldig skal man have lov at være selvom man er for lille til at forstå det ;o)

      Slet
  2. Svar
    1. De er også nogle gode overskuelige projekter og så kan de varieres i det uendelige med stofvalg og sammensætning.

      Slet

Det er altid dejligt at få en kommentar med på vejen :o)