torsdag den 27. april 2017

The blue Family - Fidusen og forældre.

Som jeg nævnte i forrige indlæg, så greb det skønne blå stof om sig :o)

Udover at sy et par Elsebeth Gynther smækbukser til dåbsbarnet når hun var kommet af dåbskjolen, så blev det til lidt mere ;o)


50´er kjolerne med wienerlæg havde jeg syet før, så det gik okay nemt.


Det var Morten Korch der var skyld i det...... Han så pigernes blå tøj og ønskede pludselig ikke at føle sig udenfor...... Han ville også have noget i det blå stof ;o) Dét fik han så. En hjemmegjort butterfly, og så var han glad :o)


Med Wienerlægs kjolerne, Elsebeth Gynther bukser og 1 stk butterfly var det pludselig mig, der følte mig udenfor..... Anna der har bloggen Laralil, har denne DIY´er, som jeg lavede til en broche :o)


Med en brochenål på bagsiden, så var den i vinkel, og vi var nu The Blue Family :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er altid dejligt at få en kommentar med på vejen :o)