fredag den 28. september 2012

Kan I holde på en hemmelighed ???

Jeg er "fanget", på den fede måde altså ;o) Fanget af alle de krea-ting, jeg lavede under min sidste barsel til Godten. Tvebakken skal jo have de samme krea-ting fra sin Mutti´s hånd. Så nu har jeg lavet en liste så lang. Den har endda bragt mig ud i en lille "synd". Kan I holde på en hemmelighed ??? Jeg har nu i et halvt år lagt øre til Morten Korch, der gang på gang pænt spørg mig om jeg ikke vil sy en ny lynlås i hans arbejdsbukser..... Jeg HADER at skifte lynlåse..... Det tager mig SÅ lang tid og sjovt er det ikke. Så for at "rense" min samvittighed, har jeg betalt den lokale skrædder for at hjælpe mig af med "byrden". Tænk sig, sølle 130kr for syarbejde og lynlås. Det kunne jeg ikke have gjort billigere ;o) Og nu er alle glade :o)

Tvebakken har netop fået sig en flagranke med navn. Hyggeligt projekt. Nu mangler hun blot et værelse at hænge den op på :o)


Jeg har brugt Snap ITC som er en skrifttype fra word, som skabelon til bogstaverne. Det er en god type, fordi den er så kantet. Det gør den nem at applikere på med tæt zigzag.


Og så har jeg lavet en snor af merciceret bomuld på en strikkelise som ophæng.


Vil ønske jer alle en skøn weekend med en form for kærlighedserklæring fra Steen og Stoffer. Har altid været glad for de to gutter :o)

4 kommentarer:

  1. Waru den er flot. Åhhh jeg husker så tydeligt, hvor grebet man bliver af kreatingene, at den baby baere ikke kan sove længe nok *G*

    Forstår godt det med lynlåsen. Man gider det bare ikke!

    Kh og god weekend!
    Rikke

    SvarSlet
    Svar
    1. Hi hi hi Rikke, ja kunne den baby da bare lige tage en halv time mere ;o) TOTALT grebet, oveni alle de andre krea-projekter der også skal være tid til. Godt jeg fik den lynlås af vejen ;o)

      Kh Anette.

      Slet
  2. Hej, Tak for din hilsen. Ja det er meget længe siden. Jeg kan se du stadig får en masse for hånden -hvordan når du det dog med to børn??! Jeg frygter at det går helt i stå (igen). Håber måske på at nummer to vælger at sove lidt mere om dagen så jeg også har tid til lidt kreatid og alenetid. Har i så et værselse til lille Vigga eller skal i i gang med den store renovering af et rum?
    Kh Anja

    SvarSlet
    Svar
    1. Selv tak Anja. Det var dejligt at se der stadig var gang i den inde hos dig :o) Hmm, tjaa hvordan når jeg det. Lidt hver dag/aften. Eksempelvis har flagranken her taget 3 dage on/off at få lavet, så det sprøjter ikke bare ud med ting ligesom i sidste barsel. Der er en del flere praktiske ting at gribe an under denne barsel end sidst, så krea- og alenetiden er væsentlig lavere. Men mon ikke den ligeså stille kommer igen, det håber jeg :o) Vi skal heldigvis ikke igang emd renovering, men noget bytten rundt på værelser slipper vi ikke for. Men det er jo bare sjovt ;o)

      Kh Anette

      Slet

Det er altid dejligt at få en kommentar med på vejen :o)