søndag den 6. marts 2011

I tror det er løgn når jeg fortæller jer prisen...

I fredags havde posten en lækker lækker pakke med til godten. Vinterstøvler til næste vinter :o) Fine fine andefødder alá Angulus. Læder med tex imprægnering, lammefoer, randsyet og med rågummisåler. Så blir det ikke bedre :o)


Prisen..... Ta da daaaa 179kr købt på udsalg hos Lone der er skodesigner med egen webshop "ByKier". Kvalitetsfodtøj i højeste klasse, super service, til lavere pris end tilsvarende fodtøj i forretningerne og ikke mindst fantastisk udsalg når nye kollektioner står for døren. Der kan virkelig gøres nogle fantastiske scoop :o) På søndag kommer den nye forårs- og sommerkollektion, som med garanti er et besøg værd.

Farven på støvlerne er bedst gengivet hvor den er mest mørkecherise.

4 kommentarer:

  1. Sådan en støvle er lige mig!! Men jeg kan desværre komme videre fra "forsiden" til "køb".
    Er der en fysisk butik?

    Glædelig søndag.
    Kirsten

    SvarSlet
  2. Hvor er de bare fine! Og Hold op hvor er du bare i god tid Anette:)
    Jeg kender godt ByKier og har ventet spændt på forårskollektionen, så den skal ses nu!
    Kram

    SvarSlet
  3. Hej Kirsten.

    Jeg har lige afprøvet webshoppen og der er hul igennem herfra. Måske du skal prøve igen ??? Igår kom den nye forårs- og sommerkollektion på shoppen, den er en lækkerbisken :o)

    Kh Anette.

    Hej Rikke.
    De er nemlig SÅ fine :o) Det er lidt et sats, for jeg har ingen idé om hvor hurtigt sådan nogle små pigefødder vokser. Men en veninde sagde til mig at hun regnede med 2 numre større fra år til år. Og støvlerne var simpelthen SÅ billige og lækre at jeg vågede pelsen. Jeg er ovenud tilfreds med ByKier, de kan virkelig anbefales :o)
    God dag søde Rikke.
    Kh Anette

    SvarSlet

Det er altid dejligt at få en kommentar med på vejen :o)