mandag den 28. marts 2016

"Revner" af Sidsel Sangild.

Til min søde veninde Jane hæklede jeg huen "Revner" designet af Sidsel Sangild. Det er ikke første gang jeg hækler Sidsel Sangild, for jeg er mildest ret vildt med hendes mønstre, som har været med til at give hækling en helt nyt comeback.


Huen findes i bogen "Hækleværk". Som I kan se på forsiden findes mønsteret også som cardigan og bluse. Begge mønstre er blevet yderst populære.


Jeg har hæklet huen i "Easy Care" 100% Merino Uld fra Mayflower og den super tynde "Angel" 70% Kid Mohair & 30% Silke fra Permin. Huen er SÅ blød og lækker.


Og de revner kan altså bare et eller andet, som jeg ikke er stødt på før. Den er hurtigt hæklet, 2 aftener så var den færdig. Jeg overvejer at hækle den lange åbne cardigan i samme mønster, den er virkelig flot.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er altid dejligt at få en kommentar med på vejen :o)