mandag den 15. marts 2010

Taskeprojekt done

Igår vendte vi hjem fra en super hyggelig familieweekend i mine forældres sommerhus. Her var vi sammen med mine forældre, søskende og kærester. Min mor og jeg sad med hver vores nørklerier, det var SÅ hyggeligt :o)

Jeg lagde sidste hånd på mit taskeprojekt. Jeg har nemlig altid et hækleprojekt til, at bo i min taske. Det tar ofte laaaang tid inden et taskeprojet kan komme endeligt op af tasken, og dermed kan kaldes "done". Her ser I mit netop færdige taskeprojekt. Et sjal, der har været pænt kedeligt at hækle, fordi det er det samme og det samme hele tiden. Men det er jo netop det, der gør at det er et godt taskeprojekt ;o) For det kræver ikke at sidde med opskriften fremme hele tiden. Netop er et taskeprojekt afsluttet før et nyt er startet op. Det er også med beslutningen om at min hæklerier er indskrænket til kun at være taskeprojekter. Jeg skal stadig passe på min hæklearm, der langt fra er på toppen endnu. Det er bare SÅÅÅÅ svært at lade være ;o)


Her ser I lige hvad min mor nørklede med. Jepp, herlige futter til Asta :o) Det er en rigtig god model der sidder godt på hendes lille fod. Og så er den lidt sjov, da den ligner en sko med en sok i :o) Vi er SÅ heldige at have en masse kreative kvinder I vores familier, og det kommer ofte Asta til gode. Vi jubler og Asta nyder SÅ godt af alle de skønne kreationer :o)

8 kommentarer:

  1. Hej Anette, og velkommen hjem og til bloggen igen. Dejligt med sådan en familie weekend. Det er et flot sjal/tørklæde du har hæklet. Jeg begyndte også på et hæklet tørklæde i weekenden, men det kan jeg ikke gøre uden opskriften liggende foran mig endnu. Det er sørme også stort det du har hæklet - det må have taget sin tid. Og futterne er kære :-)
    Kh Anja

    SvarSlet
  2. hej Anette..

    Tak for din kommentar hos mig. Har lige svaret dig...... der....

    Flot sjal.. Er så imponeret. Det er jo lige lækkert uanset hvordan du bruger det..

    Dit nye projekt er jo også helt imponerende...

    Har lige skrevet til min søster om hun lige hækler sådan et til mig... mon...

    Lone

    SvarSlet
  3. Dejligt en rigtig familie weekend :-)

    SvarSlet
  4. Hvor er de søde de små dejlig varme futter. Dit ktaskeprojet af et hæklet sjal er da helt vild skønt. Det kan anvendes på mange forskellige måder. Spændt på at se dit næste taskeprojekt. God dag til dig :)

    SvarSlet
  5. øv, min kommentar forsvandt... Fint med sådan et taskeprojekt - super idé...
    Søde pusser din mor har strikket!

    SvarSlet
  6. Hej Anja, min trofaste blog veninde :o)
    Ja det var ski ikke så tosset med sådan en weekend. Det er en årlig tradition, jeg eeeelsker traditioner :o) Det her bloglandia er lidt afhængighedsskabenhde, så det var godt med et tvunget afbræk :o) Den føltes heldigvis ikke som en kold tyrker ;o)

    Det har taget 100år og en sommer at hækle sjalet. Jeg har først fået gang i det igen efter Asta er kommet til verden, for så har jeg fået mig et svin af en dametaske der har plads til projekter ;o) Den taske jeg havde før var aaaaalt for lille til mor-rolle og taskeprojekter :o) Det lyder spændende med dit hækleprojekt. Fedt at du har fået blod på tanden til mere hækling :o) Glæder mig til at se det :o) Måske vi får lov at lure med på et midtvejsbillede på bloggen ???
    Du får da ellers en masse for hånden, nu hvor du går hjemme, herligt :o) Jeg lurer med kan du tro :o) Skal da også lige forbi din give away :o)
    Knus Anette.

    Hej Lone.
    Tænk at billeder sådan kan snyde ;o) Uanset læder eller silke, jeg synes din taske er skøn :o)
    Ih glæder mig også til engang laaaangt ud i fremtiden, at kunne vise dig det nye taskeprojekt :o) Det er super super fedt synes jeg. Jeg har bruger dog lidt andre farver. Hvis din søster begaver dig med et lign. må du lige ligge billeder ind på din blog. Du har ikke selv mod på at lave det ??? Det er ikke svært. Det er bare en masse trekanter der er hæklet sammen ;o)
    Tak for din kommentar.
    Kh Anette.

    Kære Miri.
    Jepp, sådan en weekend er noget der duer. Herligt med en "Halfdans tosserier" fælle :o)
    Kh Anette.

    Hej Fru Larsen.
    Hyggeligt du lige kiggede forbi :o) Ja, det er ikke dårligt med familiestrikkere. Det sætter vi og ikke mindst Asta, stor pris på.
    Nu må vi se hvornår næste taskeprojekt kommer endeligt op af sit skjul ;o) Man kan jo håbe til efteråret :o)
    Kh Anette.

    Hej Tina.
    Pokkers, din kommentar lige blev tryllet væk..... Bor der nisser i puteren din :o) Taskeprojekter kan klart anbefales, du skulle prøve det :o)
    Knus Anette.

    SvarSlet
  7. Åhhh... de futtere gad min Magnus helt sikkert godt at eje! :-P Hvor er I begge rigtig dygtig til nørklerier! :)

    SvarSlet
  8. Hej Anette
    Tak for kommentarerne på min blog. Ja, er som skrevet virkelig overvældet - og måske også lidt skræmt af, at der på så kort tid er så mange, der har fundet vej til min lille blog...
    Det er da også en rigtig hyggelig blog, du har. Her vil jeg da gerne snuse lidt mere rundt :) Det er det skønne ved sådanne give aways - man finder altså også selv en masse nye og spændende blogge :)
    Glæder mig til at følge dine (patchwork)kreationer.

    Kh. Charlotte

    SvarSlet

Det er altid dejligt at få en kommentar med på vejen :o)